Post Reply 
 
Freshness Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
Offline 09-04-2016, 02:16 AM
Reply: #21
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
(09-04-2016 01:39 AM)EriGam_SinDere Wrote:  
(09-03-2016 04:52 PM)JackytheJack Wrote:  
(09-03-2016 04:41 PM)EriGam_SinDere Wrote:  Definitely~~~ It sounds super fun tbh! Just lemme know what times are best for you and if you prefer pM or skype or tumblr etc etc etc~~

Well, I live in Eastern Standard Time, U.S, and I start school after Labor Day. Before then I'm fine with just about any time as long as it's not supper late at night. I'm considering going to sleep now, actually. I normally prefer skype for my roleplay, but due to certain reasons I'd rather do it through pm system. This site has a pm system, correct? If not I also have a deviant art by the same name as this.

Buuuut I should probably go to sleep. I don't want to oversleep too mu continue this later?
Oh cool! Your timezone's only a couple hours ahead of me~
I wound up passin' out my dude sorry bout that. Alright- and yeah this site has a p durable PM system. Do you wanna discuss further details through PM?

Sure, sounds lovely. I'm still new to the site, by the way. So you'll have to bear with me on that.
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-04-2016, 02:24 AM
Reply: #22
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
(09-04-2016 02:16 AM)JackytheJack Wrote:  
(09-04-2016 01:39 AM)EriGam_SinDere Wrote:  
(09-03-2016 04:52 PM)JackytheJack Wrote:  
(09-03-2016 04:41 PM)EriGam_SinDere Wrote:  Definitely~~~ It sounds super fun tbh! Just lemme know what times are best for you and if you prefer pM or skype or tumblr etc etc etc~~

Well, I live in Eastern Standard Time, U.S, and I start school after Labor Day. Before then I'm fine with just about any time as long as it's not supper late at night. I'm considering going to sleep now, actually. I normally prefer skype for my roleplay, but due to certain reasons I'd rather do it through pm system. This site has a pm system, correct? If not I also have a deviant art by the same name as this.

Buuuut I should probably go to sleep. I don't want to oversleep too mu continue this later?
Oh cool! Your timezone's only a couple hours ahead of me~
I wound up passin' out my dude sorry bout that. Alright- and yeah this site has a p durable PM system. Do you wanna discuss further details through PM?

Sure, sounds lovely. I'm still new to the site, by the way. So you'll have to bear with me on that.

No worries- I'm re learning a lot of the basics too. I was on hiatus for a very lengthy stretch of time so I had to adjust to the updates and such. I'll hit you up with a PM.

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-04-2016, 02:43 AM
Reply: #23
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
(09-04-2016 02:24 AM)EriGam_SinDere Wrote:  
(09-04-2016 02:16 AM)JackytheJack Wrote:  
(09-04-2016 01:39 AM)EriGam_SinDere Wrote:  
(09-03-2016 04:52 PM)JackytheJack Wrote:  
(09-03-2016 04:41 PM)EriGam_SinDere Wrote:  Definitely~~~ It sounds super fun tbh! Just lemme know what times are best for you and if you prefer pM or skype or tumblr etc etc etc~~

Well, I live in Eastern Standard Time, U.S, and I start school after Labor Day. Before then I'm fine with just about any time as long as it's not supper late at night. I'm considering going to sleep now, actually. I normally prefer skype for my roleplay, but due to certain reasons I'd rather do it through pm system. This site has a pm system, correct? If not I also have a deviant art by the same name as this.

Buuuut I should probably go to sleep. I don't want to oversleep too mu continue this later?
Oh cool! Your timezone's only a couple hours ahead of me~
I wound up passin' out my dude sorry bout that. Alright- and yeah this site has a p durable PM system. Do you wanna discuss further details through PM?

Sure, sounds lovely. I'm still new to the site, by the way. So you'll have to bear with me on that.

No worries- I'm re learning a lot of the basics too. I was on hiatus for a very lengthy stretch of time so I had to adjust to the updates and such. I'll hit you up with a PM.

Right. Now I have to figure out how to get there. Give me a moment...
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-13-2016, 10:39 AM
Reply: #24
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
Still always down for some borderlands!!

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-17-2016, 04:16 PM
Reply: #25
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
bumping the thread after a long pause. I still like borderlands too brobro

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-18-2016, 11:47 AM
Reply: #26
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
bumping the thread~

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-19-2016, 03:51 PM
Reply: #27
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
Sorry I wasn't on today folks- shit was stressful. I'll hope in tomorrow tho and try to be SUPER active.

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-20-2016, 01:17 PM
Reply: #28
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
I have more than a hundred seventy replies parp, why do you cheat me like this?

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-22-2016, 10:30 AM
Reply: #29
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
bumping the thread if anyone is still interested

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Offline 09-24-2016, 05:51 AM
Reply: #30
RE: Borderlandstuck anyone? (made more orderly and updated a tad)
borderlands is great

[Image: OjE9Mmq.gif]

*sprites by Kettlecom @tumblr *
Find all replies by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Board jump:


User(s) browsing this memo: 1 Guest(s)